Homilie i Kazania niedzielne...

... to by było zbyt proste!!!
Więc trochę myśli - czasami niepozbieranych, niepoukładanych - dotyczących Liturgii Słowa najbliższej niedzieli. Umieszczając tutaj gotowe kazania, uznałbym innych za nieumiejących pisać i tworzyć.
Szanując i podziwiając wszystkich - zachęcam do zapoznania się z moimi przemyśleniami, bądź tekstami, które dla mnie były lub są inspiracją...
Google

wtorek, 8 kwietnia 2008

Życie w obfitości...

Czego szukasz w swoim życiu? Na czym ci naprawdę zależy?
Kim chcesz być i co chcesz osiągnąć?

Marzy mi się spokojne, dostatne życie. Życie bez problemów, bez zmagania się z trudnościami....

Marzy mi się ukończenie studiów, odbycie stażu gdzieś za granicą.
Marzy mi się pierwsza wspaniała praca, najlepiej na kierowniczym stanowisku...

Marzy mi się wspaniała cudowna żona, lub opiekuńczy mąż...
Marzy mi się gromadka roześmianych, szcześliwych, mądrych i zdolnych dzieci...

Marzy mi się przestronny, słoneczny dom, zbudowany na zboczu góry...
Marzy mi się możliwość wyjazdów w inne kraje...

Marzy mi się życie w obfitości!!

I co dalej? Co dalej jak już to wszystko osiągniesz?

Co dalej, gdy już się wykształcisz, gdy będziesz szefem swojej prywatnej, dobrze prosperującej firmy?
Co dalej, gdy stworzysz kochającą się rodzinę i zabezpieczysz jej przyszłość?
Co dalej, gdy objedziesz i poznasz cały świat?

Co dalej?

Brak komentarzy: