Homilie i Kazania niedzielne...

... to by było zbyt proste!!!
Więc trochę myśli - czasami niepozbieranych, niepoukładanych - dotyczących Liturgii Słowa najbliższej niedzieli. Umieszczając tutaj gotowe kazania, uznałbym innych za nieumiejących pisać i tworzyć.
Szanując i podziwiając wszystkich - zachęcam do zapoznania się z moimi przemyśleniami, bądź tekstami, które dla mnie były lub są inspiracją...
Google

poniedziałek, 26 maja 2008

Mamo dziękuję...

Mamo dziękuję Ci za to kim jestem
Dziękuję Ci za wszystko, czym nie jestem
Przebacz mi słowa przemilczane
które tyle razy zapomniałem

Mamo pamiętasz całe moje życie
Ty pokazałaś mi miłość, ty poświęciłaś się
Pomyśl o młodych, wczesnych latach
Jak się zmieniłem przez swoje życie.

I wiem, że wierzyłaś
I wiem, że miałaś sny
I przepraszam że musiałaś znosić, widzieć
Wiem, że dziś jestem taki dzięki twojej wierze
I tęsknię za tobą, tak tęsknię za tobą.

Mamo wybacz kiedy płakałaś
Wybacz mi, kiedy źle postępowałem
Wszystkie kłótnie, których mogłem być przyczyną
I myliłem się. Ocieram twoje oczy, ocieram twoje oczy

I wiem, że wierzyłaś
I wiem, że miałaś sny
I przepraszam że musiałaś znosić, widzieć
Wiem, że dziś jestem taki dzięki twojej wierze
I tęsknię za tobą, tak tęsknię za tobą.

Mamo mam nadzieję, że to spowoduje twój uśmiech
Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa z mego życia
Pokój z każdym wyborem czyniłem
Jak się zmieniłem przez swoje życie

I wiem, że wierzyłaś we wszystkie moje marzenia
I wszystko zawdzięczam tobie, Mamo!

tłumaczenie własne: Il Divo - Mama

Brak komentarzy: