Homilie i Kazania niedzielne...

... to by było zbyt proste!!!
Więc trochę myśli - czasami niepozbieranych, niepoukładanych - dotyczących Liturgii Słowa najbliższej niedzieli. Umieszczając tutaj gotowe kazania, uznałbym innych za nieumiejących pisać i tworzyć.
Szanując i podziwiając wszystkich - zachęcam do zapoznania się z moimi przemyśleniami, bądź tekstami, które dla mnie były lub są inspiracją...
Google

niedziela, 11 maja 2008

1000 osób na blogu!!

Pięknie, bardzo pięknie nawet!! Trochę więcej niż miesiąc i już 1000 osób odwiedził0 blog. Można się cieszyć, ale jest jedno "ale"... (może nie jedno, ale dwa)
- mało osób bierze udział w ankietach :(
- mało osób pisze komentarze :(

ale są takiże osoby, które wspierają rozwój homiletyki polskiej w mojej skromnej osobie, zapewniając mi (poprzez klikanie w wiadome rzeczy) sferę materialną!!
I niby 1000 osób, ale czy jest sens dalej pisać? Skoro może 90% wpadło tutaj przypadkiem i szybciej tego bloga zamknęło niż cokolwiek przeczytało - o właśnie - na temat przydatności tego bloga i jego trwania zrobimy ankietę - oczywiście wyniki ankiety i tak nie wpłyną na moją ostateczną decyzję ;)
no i jeszcze dzisiaj nowa ankieta - interesuje mnie czy zaglądają tutaj osoby świeckie czy raczej duchowne :)

6 komentarzy:

Maciej Gnyszka pisze...

ja zaglądam, a bo co? :)

x marcin pisze...

jeden wierny czytelnik :)
nie dość, że czyta - to potem musi słuchać tego samego...

Anonimowy pisze...

ja też zaglądam i czytam i podziwiam.Księże te pomoce ks do kazań są naprawdę świetne i żałuję,ze nie mam możliwości słyszenia takich kazań na żywo.Oby tak dalej a napewno odwiedzających tę stronę będzie więcej.

Anonimowy pisze...

ja pierwszy raz zajrzałem na tę strone przypadkiem i początkowo wydawało mi się że to jakaś strona dla księży ale potem dostrzegłem że tak nie jest. Od tej pory zaglądam tu prawie codziennie. z PAnem Bogiem :)

Maciej Gnyszka pisze...

No proszę... a jest ktoś ode mnie z bloga? :)

x marcin pisze...

chyba nikogo nie ma z twego bloga :(