Homilie i Kazania niedzielne...

... to by było zbyt proste!!!
Więc trochę myśli - czasami niepozbieranych, niepoukładanych - dotyczących Liturgii Słowa najbliższej niedzieli. Umieszczając tutaj gotowe kazania, uznałbym innych za nieumiejących pisać i tworzyć.
Szanując i podziwiając wszystkich - zachęcam do zapoznania się z moimi przemyśleniami, bądź tekstami, które dla mnie były lub są inspiracją...
Google

czwartek, 12 czerwca 2008

Natasha St-Pier, Tu trouveras




Dawno temu słyszałem tę piosenkarkę, a pare dni temu odkryłem ją znowu, nawet udało się znaleźć tłumaczenie jednej z ciekawszych piosenek, co więcej znając treść - jest jeszcze fajniejsza :)




Odnajdziesz

Mam swoje wady, jak wszyscy
Czasami brakuje mi słów,
Ale czytając między wierszami
Odnajdziesz w moich piosenkach
Wszystko, czego nie potrafiłam powiedzieć.

Pozory czasem mylą,
A "kocham cię" komplikuje,
Mimo, że wcale tego nie chcemy
Odnajdziesz w moich piosenkach
Wszystko, czego Tobie powiedzieć nie śmiałam

Odnajdziesz
Moje rany i słabości
Do których przyznają się pół-słówkami.

Odnajdziesz
Moje pomyłki i niezręczności
I więcej miłości niż potrzeba,
Tak bardzo się boję, że mnie opuścisz
Wiesz: tego obawiam się bardzo
Odnajdziesz
Mam cię jeszcze tylko przez chwilę
Tylko przez chwilę...
Tylko przez chwilę...

Pokochasz inne
Piękniejsze i silniejsze,
Zostawię dla nich miejsce
Kiedy nie będę już miała nic
Do powiedzenia tobie w moich piosenkach
Z czasem zapomnisz o wszystkim,
O złudzeniach i złych chwilach.
Jeśli nie będę potrafiła cię zatrzymać przy sobie
Wiedz, że w moich piosenkach
Jest wszystko czego tobie powiedzieć nie śmiałam

Odnajdziesz
Moje rany i słabości
Do których przyznaję się pół-słówkami

Odnajdziesz
Moje pomyłki i niezręczności
I więcej miłości niż potrzeba,
Tak bardzo się boję, że mnie opuścisz
Wiesz, że tego obawiam się bardzo
Odnajdziesz
Mam cię jeszcze tylko przez chwilę
Tylko przez chwilę...

Odnajdziesz
Moje rany i słabości
Do których przyznaję się pół-słówkami
Moje pomyłki i niezręczności
I więcej miłości niż potrzeba,
Tak bardzo się boję, że mnie opuścisz
Wiesz: tego obawiam się bardzo
Mam cię jeszcze tylko przez chwilę...

Polecam inne jej piosenki, których możesz posłuchać na: http://www.deezer.com/#music/album/98343

Tłumaczenie za: http://natashastpier.fapr.net/piosenki.phtml?tekst=tu_trouveras

2 komentarze:

Maciej Gnyszka pisze...

dobrze że ta pani jeszcze jako tako ubrana... :)

x marcin pisze...

Pragnę zaznaczyć, drogi Macieju, że chodziło mi o zwrócenie uwagi nie na piosenkarkę, ale na jej utwory, piosenki, po prostu jej twórczość. Każdy odpowiada za swoje spostrzeżenia ;)