Homilie i Kazania niedzielne...

... to by było zbyt proste!!!
Więc trochę myśli - czasami niepozbieranych, niepoukładanych - dotyczących Liturgii Słowa najbliższej niedzieli. Umieszczając tutaj gotowe kazania, uznałbym innych za nieumiejących pisać i tworzyć.
Szanując i podziwiając wszystkich - zachęcam do zapoznania się z moimi przemyśleniami, bądź tekstami, które dla mnie były lub są inspiracją...
Google

czwartek, 20 listopada 2008

To co inni świetnie robią, a nam jeszcze dużo brakuje... :(

Kiedy my wejdziemy na taką drogę, na taką perfekcję? Aby w taki sposób docierać do współczesnego człowieka z nauką Jezusa!!

2 komentarze:

Marek pisze...

Nie wiem czy jest się czym zachwycać, ot pokaz slajdów z muzyczką nieco przymulającą. Nam brakuje tzn. komu? Polakom? Widziałem lepsze prezentacje w Polsce, akurat pod ręką nie mam ale jak znajdę to linki podeślę.

x marcin pisze...

Dziękuję ci, drogi Marku za komentarz. Cudze chwalicie, swego nie znacie..., jak do tej pory nie natknąłem się na podobnie wykonane prezentacje pośród rodzimych autorów. Widziałem wiele, ale duuuużo im brakowało. Z tego co piszesz to zapewne nie przekopałem całości polskij stron www. Bardzo sie ucieszę, gdy takowe ujrzę posługując się linkiem od Ciebie!
Więc czekam na wiadomość...